Запчастини Т-150
Основні вузли Т-150 які Вас можу зацікавити в нашому магазині:
- Міст Т-150К
- Двигун Т-150К
- Редуктор Т-150К
- КПП Т-150К
- Радіатор Т-150К
- Кабіна Т-150К
- Навішування Т-150К
- Шини Т-150К
- 151.74.000-23 Комплект для здвоювання коліс (на 1-не колесо) (під шину 23.1R26) 151.74.000-234 064 ₴В наявності
- КС-2026-220-725.27 Комплект для здвоювання коліс (на 1-но праве колесо) (шина 23.1R26) КС-2026-220-725.2717 681 ₴В наявності
- 8902-3101012-20 Диск колеса ХТЗ-17021, 17221 (під шину 23.1R26) (пр. КрКЗ) 8902-3101012-2013 640 ₴В наявності
- DW18х24-3101015 Диск колеса Т-150К, Т-151К (під шину 21.3R24, 530-610) (пр-во Туреччина)) DW18х24-310101513 900 ₴В наявності
- 151.74.113-1А Притискач для здвоювання коліс ХТЗ-17021, 17221, 17222 (пр-во ХТЗ) 151.74.113-1А540 ₴В наявності
- 151М.74.102-1А Кільце проставне для здвоювання коліс ХТЗ-17021, 17222 151М.74.102-1А1 934 ₴В наявності
- 151.74.102-2А Кільце проставне для здвоювання коліс Т-150К (пр. ХТЗ) 151.74.102-2А1 450 ₴В наявності
- 151.74.119-02 Болт для здвоювання коліс ХТЗ-17021. 17221, 17222 (пр-во ХТЗ) 151.74.119-02425 ₴В наявності
- 151.74.112А Захоплення для здвоювання коліс Т-150К, ХТЗ-17021, 17221, 17222 (пр-во ХТЗ) 151.74.112А590 ₴В наявності
- 151.74.119 Болт для зведення коліс (М30х550) Т-150К, ХТЗ-17021, 17221, 17222 151.74.119328 ₴В наявності
- 151.74.117А Кронштейн для здвоювання коліс Т-150К, ХТЗ-17021, 17221,17222 (пр-во ХТЗ) 151.74.117А514 ₴В наявності
- 150.35.102 Бугель причіпної навіски (правий) Т-150Г, Т-150К, ХТЗ-17221, ХТЗ-181 (пр-во ХТЗ) 150.35.102956 ₴В наявності
- 17222.56.039-1 Розкос навіски вертикальний уб. ЄВРО-навіска ХТЗ-17221 (пр.о ХТЗ) 17222.56.039-14 342 ₴В наявності
- 150.56.015-1 Рудий штока кріп. г/ц навішування (стар. обр.) Т-150К (пр.-во ЛФМЗ) 150.56.015-12 850 ₴В наявності
Т-150К - унікальний трактор, як мінімум, тому що випускається до цих пір без особливих змін, нехай і з іншою назвою. У той далекий 1967 рік завдання поставили просте: «Створити універсальний трактор». Просту та не просту. Адже аналогів, з яких можна було «змалювати» не було. Хай вибачать мене великі інженери, але хто перший вкрав, той і автор. І роботи по створенню почалися на Харківському тракторному заводі під керівництвом Бориса Павловича Кашу. А перші трактори, при тому що випробування ще не закінчилися, почали виїжджати вже в 1971 році.