Гусеничний Т150Г
Трактор Т-150Г гусеничний.
В цьому розділі нашого магазину ви можете придбати запчастини до трактора Т-150 гусеничний виробництва Харківського тракторного заводу. Особливо можна виділити такі ходові запчастини як:
- гусениця
- палець гусениці
- направляюче колесо (лінивець)
- трак або ланка гусениці
- каретка
і багато іншого
- 150.34.101-2А Дзвено гусениці (палець Д=22 мм) (конверсія) Т-150Г, ДТ-75 (пр-во ХТЗ) 150.34.101-2Авід 990 ₴В наявності
- 150.34.101-4 Дзвіно гусениці (палець Д=25 мм) Т-150Г, ХТЗ-181 (пр. ХТЗ) 150.34.101-4від 1 900 ₴В наявності
- 150.32.012-3 Вісь колеса напрямного (колено) Т-150Г, ХТЗ-181 (пр. у Україна) 150.32.012-34 900 ₴В наявності
- 150.37.064/065 Клапан повороту (лівий + правий) (к/т 2 шт) Т-150Г (пр.о Україна) 150.37.064/0651 990 ₴В наявності
- 150.34.000 Гусениця Т-150Г у скр. 2 шт. посилена (Д=25) (ліва+права) (к-т 94шт) 150.34.000190 000 ₴В наявності
- 150.34.001/002 Гусениця Т-150Г у МБ. 2 шт. (ліва+права) (к-т 94шт) 150.34.001/002171 000 ₴В наявності
Був розроблений і вироблений в першій столиці України – Харкові. Історія цього незамінного помічника на всіх полях почалася в 1974 році. Спочатку першим трактором, що зійшли з конвеєра в 1971 році, був колісний брат трактора Т-150. На хвилі успіху у 1974 році конструктори приступили до створення гусеничної моделі і вже в 1983 році гусеничний Т-150 успішно пройшов всі випробування і вперше зійшов з конвеєра.
Гусеничний трактор Т-150 вийшов дуже технологічним для того часу. Він поставлявся в різні країни світу і там так само, як і на батьківщині успішно справлявся з поставленими завданнями. Роки експлуатації і практика показує, що дана модель техніки здатна протягом тривалого часу функціонувати навіть у відсутності належного технічного обслуговування оскільки вузли і механізми трактора володіють істотним запасом міцності і довговічності.
Окремо треба згадати про серце трактора Т-150Г. Шести циліндровий дизельний двигун СМД-60 потужністю 150 кінських сил з турбонаддувом. Оснащувалася системою рідинного охолодження і електростартером. Двигун з'єднаний з коробкою передач і муфтою зчеплення.
Розворот трактора може здійснюватися силовим і кинематическим способом завдяки чому рульове управління значно легше ніж здається на перший погляд. Центральна передача функціонує за рахунок двох планетарних редукторів. Завдяки такій схемі трансмісії трактора отримав тягове зусилля в п'ять тисяч кілограм дозволяє успішно використовувати відвал бульдозерного типу.
Гусенична модифікація трактора Т-150 отримала цілий ряд поліпшень в порівнянні з колісним попередником. Наприклад, більш потужний мотор і підвищену в півтора рази експлуатаційну масу. Так само зміщення центру тяжіння вперед щодо зміщення опорної поверхні. Область застосування гусеничного Т-150 дуже широка. Лісовоз, тягач, скрепер, бульдозер і так далі. Практично в кожному комунальному господарстві є такий трактор. Він повністю виправдовує покладені на нього обов'язки.
На сьогоднішній день на Харківському підприємстві успішно випускають модернізовану версію трактора Т-150. Модель носить ім'я ХТЗ 181.22. Вона має дві гума-тросові гусениці, ергономічний дизайн і підвищений комфорт для оператора.