Продавець ПП"Агро-Максимум Груп" розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
210 відгуків

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.

+380 (98) 390-54-20
ПП"Агро-Максимум Груп"
Кошик

Кабіна капот, крила, двері бризковики Т-150

Кабіна, капот, крила, двері, бризковики Т-150К, 17221

 

В даному розділі нашого магазину ви знайдете кузовні запчастини на трактори Харківського тракторного заводу Т-150, 17221, 17021.

Такі як:

  • Кабіна трактора Т-150, 17221 в зборі.
  • Капоти Т-150, 17221.
  • Крила Т-150, 17221.
  • Двері Т-150, 17221.
  • Бризковики Т-150, 17221 і багато іншого.

 

 

в виде галереив виде списка

Поглянемо на трактор Т-150К трохи з іншого ракурсу. З боку закордонного покупця, адже цікаво.

Дана модель поставлялася як в дружні країни, так і не зовсім дружні, капіталістичні. У США, Англію, Францію і навіть Австралії. Важливим фактом що Т-150К в порівнянні зі своїми зарубіжними аналогами був набагато доступніші за ціною. При цьому він відрізнявся надійністю, невибагливістю і можливістю працювати в різних кліматичних зонах. Можна було отримати недорогий якісний апарат для вирішення широкого спектру завдань. Зрозуміло чому європейцям і американцям був цікавий даний трактор. Тільки от на експорт він йшов під назвою Belarus 1507. Справа в тому, що за кордоном марка ХТЗ була практично невідома. Бренд Belarus добре всі знали. Ось так купували знайомий Belarus не розуміючи що дана техніка до мінському тракторному не має жодного відношення. Маркетинг по-радянськи. А розпочалася міжнародна історія харківського трактора тепер вже мінського з моделі Беларус 1500 дизель. Саме так називалася версія для ринку Великобританії випускався з 1979 по 1985 рік. В інших країнах він позначався як Білорус Т-150К. Нагадаю, що оригінальний радянський трактор почали виробляти в 1971 році. А через вісім років його відправили на випробування...так, у США і там він показав себе з найкращої сторони успішно пройшовши випробування на міжнародному випробувальному полігоні університету штату Небраска. Після такого успіху радянська машина викликала чималий інтерес. Експортна версія оснащувалася шестициліндровим двигуном з турбонаддувом СМД-62. Потужність силової установки становила 165 кінських сил. Якщо за технічними параметрами до трактора претензій не було, то комфортність кабіни за європейськими мірками залишала бажати кращого.

Сказати, що салон або кабіна трактора були спартанським - це нічого не сказати. Судячи з ідеології не було чого балувати радянського тракториста буржуйными благами. Ніякої оббивки, ніякої кліматичної установки. Шумоізоляція? Що це? Закордонні потенційні клієнти порівнювали його з танком за рівнем комфорту. Ну хто сидів у ньому звичайно. Тому попит був не таким високим яким міг би бути. Без хорошої кабіни радянського трактора нічого було робити на розпещеному європейському ринку. Необхідно було шукати рішення даної проблеми. Не чекаючи зрушень заводу виробника в даному напрямку дистриб'ютори в деяких країнах самостійно приймали заходи по підвищенню рівня комфортності, а відповідно і привабливості трактора. Як приклад можна привести UMO Belarus 1500 з Великобританії які завжди знали толк в комфорті. На цій фірмі міняли стандартну кабіну на кабіну власної розробки. Вона створювалася згідно уподобань покупців і формувалася як зараз комплектуються автомобілі в автосалонах. Геометрія англійської кабіни повторює базову радянську, проте в очі відразу впадає велика площа скління. До того ж всі стекла були затоновані що благотворно впливало на комфорт і температуру салону. Регульована рульова колонка, по нахилу, зручне сидіння Пілот з повітряною подушкою, важіль перемикання передач розташований у більш зручному ергономічному місці між сидіннями, м'який салон, хороша звукоізоляція завдяки використанню спеціалізованих матеріалів. Очень эффективный кондиционер с регулировкой воздухозаборников который позволял трактористу просто чувствовать себя человеком, и, что не маловажно, увеличивал концентрацию и минимизировал ошибки. Был заменен и руль, он стал удобней в хвате. Не удивительно что в таком виде трактор стали покупать более охотнее. Кабина была настолько удачной, что ее даже закупали в СССР. Завод стал изначально ее устанавливать на экспортные версии Т-150К которые отправляли в частности в США и Канаду. На другие менее требовательные рынки поставлялись трактора с обычной кабиной. Пізніше була розроблена власна кабіна. Вона була краща за попередню, але англійській все ж поступалася. До плюсів нової кабіни можна віднести кондиціонер, оббивку, водійське сидіння з підлокітником на пневматичній підвісці і більш об'ємне внутрішній простір. Першими її отримав новий трактор Т-200К представлений в 1981 році. Потім її почали ставити на всі моделі ХТЗ, на експортні теж, але з незначними змінами. У 1985 році світ побачили оновлені трактора Беларус 1507 і його більш потужний варіант Беларус 1770 отримав двигун на 185 кінських сил. Однак на виконані роботи на поліпшення комфорту починаючи з 80-х наші трактори почали істотно поступатися західним конкурентам по частині ергономіки і оснащення. Тому конкурувати стало набагато складніше.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner